Τετάρτη, 21 Φεβρουαρίου, 2024

Εγκρίθηκε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Αλοννήσου για το 2023

Ομόφωνα ενέκρινε το Δημοτικό Συμβούλιο Αλοννήσου το πρόγραμμα τουριστικής
προβολής για το 2023, το οποίο περιλαμβάνει συμμετοχή σε εκθέσεις τουρισμού, ταξίδια τουριστικών πρακτόρων, πραγματοποίηση ειδικών εκδηλώσεων, διαφήμιση, πρωτότυπες δράσεις, ανάπτυξη των social media, συνεργασία με εταιρεία συμβούλων τουριστικής προβολής, καθώς και παραγωγή φωτογραφιών και βίντεο για τον προορισμό. Στόχος για το 2023 είναι η παρακολούθηση και προσαρμογή των ενεργειών προβολής για τη διασφάλιση στοχευμένης προβολής με προτεραιότητα τις αγορές που ο προορισμός έχει μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα.

Το περιεχόμενο της προβολής θα αφορά στο φυσικό κάλλος, τις παραλίες, τις ειδικές μορφές τουρισμού, το πρώτο υποβρύχιο μουσείο της Ελλάδας, την παράδοση, την ιστορία και τον πολιτισμό, την ποιότητα των τουριστικών υπηρεσιών, το μεγαλύτερο φυσικό θαλάσσιο πάρκο της Μεσογείου, την αειφορία και τις «πράσινες» πρωτοβουλίες. Θα ληφθούν υπόψη και θα διερευνηθούν δράσεις σε αγορές όπως Ελλάδα, Μεγάλη Βρετανία, Γαλλία, Σκανδιναβία, Ιταλία, Γαλλία, Γερμανία, Ολλανδία, Βέλγιο, Αυστρία, Ανατολική Ευρώπη, Βαλκάνια και Ισραήλ.

Στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής προτείνεται η διερεύνηση για προβολή σε εύρος ΜΜΕ όπως έντυπα, διαδίκτυο/μέσα κοινωνικής δικτύωσης, υπαίθρια – εξωτερική διαφήμιση (π.χ. Μετρό, πλάτες λεωφορείων κ.λπ.), προωθητικές δράσεις σε κεντρικά σημεία (π.χ. εμπορικά κέντρα, κ.λπ.). Θα προηγηθεί αναλυτική αξιολόγηση και διερεύνηση για την προβολή του προορισμού μέσα από πρωτότυπους και στοχευμένους τρόπους διαφήμισης με το ελάχιστο κόστος και σύμφωνα με τη στρατηγική του Δήμου.

Επίσης θα διερευνηθεί η δυνατότητα διαφημιστικής συνεργασίας με tour operators για την προβολή του προορισμού. Με βάση τη στρατηγική του προορισμού θα συντηρηθούν και θα αναπτυχθούν περαιτέρω οι λογαριασμοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ παράλληλα θα υπάρξει καθημερινή διαχείριση των βασικών λογαριασμών τους με συγκεκριμένες δημοσιεύσεις που θα αναδεικνύουν τα χαρακτηριστικά του προορισμού, τις ειδικές μορφές τουρισμού και τα νέα τουριστικά «προϊόντα».
Το ενδεικτικό κόστος όλων των δράσεων για την τουριστική προβολή ανέρχεται σε 62.000 ευρώ.

Πηγή: εφημερίδα Θεσσαλία

spot_img
spot_img